Обмін та повернення товару

Наші меблі є продуктом індивідуального виробництва. Придбаний товар обміну та поверненню не підлягає.
Винятком є випадок, коли товар, має недолік (заводський брак).

Що вам необхідно зробити для того, щоб повернути або обміняти бракований товар:

  1. Зв'яжіться з нами за телефонами, вказаними на сайті та повідомте про те, що ви виявили фабричний брак і хочете здійснити повернення або обмін товару;
  2. Надайте фото або відео, яке підтверджує факт наявності виробничого браку;
  3. Для повернення або обміну необхідно пред'явити товарний чек, що підтверджує факт та умови купівлі товару;
  4. Повернення або заміну бракованого товару ми робимо на протязі 10 днів з моменту придбання товару і за умов, якщо:
    • товар не має механічних пошкоджень;
    • товар має свій первісний вигляд;

Правила повернення та обміну бракованого товару

Обмін або повернення товару здійснюється:

  • якщо товар не був у використанні;
  • якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики;
  • обмін або повернення товару здійснюється на підставі розрахункових документів, що підтверджують факт та умови купівлі товару – товарний чек;
  • у разі повернення товару сума за доставку та комісія банку не повертається.

Додаткова інформація:

  • Якщо товар був оплачений готівкою, повернення буде здійснено готівкою;
  • Якщо товар був сплачений банківською карткою або Google Pay/Apple Pау, то кошти повертаються на картку, з якої було здійснено оплату;
  • Повернення коштів здійснюється на картку протягом 10 робочих днів.