Обмін та повернення товару
Наші меблі є продуктом індивідуального виробництва. Придбаний товар обміну та поверненню не підлягає.
Винятком є випадок, коли товар, має недолік (заводський брак).
Що вам необхідно зробити для того, щоб повернути або обміняти бракований товар:
- Зв'яжіться з нами за телефонами, вказаними на сайті та повідомте про те, що ви виявили фабричний брак і хочете здійснити повернення або обмін товару;
- Надайте фото або відео, яке підтверджує факт наявності виробничого браку;
- Для повернення або обміну необхідно пред'явити товарний чек, що підтверджує факт та умови купівлі товару;
- Повернення або заміну бракованого товару ми робимо на протязі 10 днів з моменту придбання товару і за умов, якщо:
- товар не має механічних пошкоджень;
- товар має свій первісний вигляд;
Правила повернення та обміну бракованого товару
Обмін або повернення товару здійснюється:
- якщо товар не був у використанні;
- якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики;
- обмін або повернення товару здійснюється на підставі розрахункових документів, що підтверджують факт та умови купівлі товару – товарний чек;
- у разі повернення товару сума за доставку та комісія банку не повертається.
Додаткова інформація:
- Якщо товар був оплачений готівкою, повернення буде здійснено готівкою;
- Якщо товар був сплачений банківською карткою або Google Pay/Apple Pау, то кошти повертаються на картку, з якої було здійснено оплату;
- Повернення коштів здійснюється на картку протягом 10 робочих днів.